Sestavení tréninkového plánu

Na základě kompletní anamnézy a diagnostiky Vašeho těla sestavím tréninkový program přizpůsobený jak Vašemu zdravotnímu stavu, tak Vašim cílům i časovým možnostem. Tréninkový plán pravidelně obměňuji – dle reakce Vašeho těla a výsledků (cca 1x za 5-6 týdnů), aby nedošlo ke stagnaci.

Tréninkový plán může být podle Vašich cílů zaměřen na prevenci a omezení bolesti v zádech, na formování postavy a hubnutí, na nárůst svalové hmoty, kondici apod.Tréninkové plány nevypracovávám online, pouze po předchozí konzultaci a vstupní diagnostice. Většinou pouze pro stálé klienty nebo po ukázkovém tréninku ve fitness centru. 

Součástí tréninkového plánu jsou obecná výživová doporučení. Sestavuji tréninkové plány do fitness i pro outdoor trénink.

Jsem výživová poradkyně a osobní trenérka. Zabývám se komplexním poradenstvím v oblasti výživy, sportu a zdravého životního stylu. Neustále sleduji aktuální dění v těchto oblastech, pravidelně si rozšiřuji vzdělání, zajímají mě nové trendy. 


Kateřina Adámková

Kolik je tři a dva? Součet zapište číslicemi:  

Nebo mi zavolejte 606 697 677
Efektivní spalování tuků na břiše

Efektivní spalování tuků na břiše

Posilování břišního svalstva nám umožní zpevnit a zvětšit objem těchto svalů, ale vytoužené buchty se neobjeví,

Využijte příznivého počasí a cvičte na čerstvém vzduchu

Využijte příznivého počasí a cvičte na čerstvém vzduchu

Nejen, že je cvičení na čerstvém vzduchu zdravější než cvičení v posilovně, ale má i další benefity, o kterých

Hiit cardio – efektivní způsob, jak spalovat tuky

Hiit cardio – efektivní způsob, jak spalovat tuky

Pojďme si vysvětlit, co to vlastně hiit cardio je, co je cílem tréninku, jaký užitek pro naše tělo může mít, kde