Sestavení tréninkového plánu

Na základě kompletní anamnézy a diagnostiky Vašeho těla sestavím tréninkový program přizpůsobený jak Vašemu zdravotnímu stavu, tak Vašim cílům i časovým možnostem. Tréninkový plán pravidelně obměňuji – dle reakce Vašeho těla a výsledků (cca 1x za 5-6 týdnů), aby nedošlo ke stagnaci.

Tréninkový plán může být podle Vašich cílů zaměřen na prevenci a omezení bolesti v zádech, na formování postavy a hubnutí, na nárůst svalové hmoty, kondici apod.Tréninkové plány nevypracovávám online, pouze po předchozí konzultaci a vstupní diagnostice. Většinou pouze pro stálé klienty nebo po ukázkovém tréninku ve fitness centru. 

Součástí tréninkového plánu jsou obecná výživová doporučení. Sestavuji tréninkové plány do fitness i pro outdoor trénink.

Jsem výživová poradkyně a osobní trenérka. Zabývám se komplexním poradenstvím v oblasti výživy, sportu a zdravého životního stylu. Neustále sleduji aktuální dění v těchto oblastech, pravidelně si rozšiřuji vzdělání, zajímají mě nové trendy. 


Kateřina Adámková

Kolik je čtyři a čtyři? Součet zapište číslicemi:  

Nebo mi zavolejte 606 697 677
Počítání kroků motivuje

Počítání kroků motivuje

Chůze je nejjednodušší a nejpřirozenější lidský pohyb ke kterému je naše tělo přizpůsobeno. A je-li navíc ještě

Hiit cardio č. 2 (kolo)

Hiit cardio č. 2 (kolo)

Nedávno jsem dávala návod na Hiit cardio ve formě běhu. Další tip jak se zničit, spálit tuky, nastartovat metabolismus,

Dřepujete správně?

Dřepujete správně?

Dřepy jsou naprosto nejúčinnějším cvikem pro rozvoj svalstva nohou – budují sílu i kvalitní svalovou hmotu.