Zdravý puding z avokáda a banánu nejenom pro děti

Velmi jednoduchý recept na přípravu.

Zdravý puding z avokáda a banánu nejenom pro děti

Je potřeba mít avokádo a banán (počet kusů podle počtu osob, které chceme nakrmit, ale poměr je 1:1), tyčový mixer a třeba agáve nebo med na doslazení, ale to není úplně potřeba. Dětem ale chutná spíše přislazené nebo s trochou přidaného kakaa nebo čokolády,nejlépe z čerstvých nepražených bobů. Při redukci váhy doslazovat nedoporučuji. Avokádo a banán rozmixujeme, případně dosladíme a necháme tak půl hodiny v lednici, aby se obě chutě propojily. Můžeme pak ozdobit třeba nasekanými oříšky nebo sezóním ovocem.

Avokádo obsahuje spoustu vlákniny a zdravých tuků, má hodně draslíku, vitamínu E, B a kyseliny listové, je bez cholesterolu. A protože se jedná o ovoce, nikoliv zeleninu, jak se někdo může domnívat, výborně se s banánem doplňuje. Banán zase pozitivně ovlivňuje činnost mozku, léčí a uklidňuje nemocný žaludek a působí jako přirozené antacidum (látka proti kyselosti). Velmi prospěšné jsou obsažené vitamíny skupiny B, A a minerální látky hořčík, vápník, fosfor a vysoký obsah draslíku.

Kateřina Adámková

Jsem výživová poradkyně a osobní trenérka. Zabývám se komplexním poradenstvím v oblasti výživy, sportu a zdravého životního stylu. Neustále sleduji aktuální dění v těchto oblastech, pravidelně si rozšiřuji vzdělání, zajímají mě nové trendy. 

Když se nevěnuji fitness, tak kromě jiného ráda maluji.

 

Osobní trenérka

Výživová poradkyně

Dřepujete správně?

Dřepujete správně?

Dřepy jsou naprosto nejúčinnějším cvikem pro rozvoj svalstva nohou – budují sílu i kvalitní svalovou hmotu.

Zebrované muffiny

Zebrované muffiny

Může to být i dort (něco jako mramorovaná bábovka, ale bez mouky a tentokrát i bez mých oblíbených vloček), ale

Zelené smoothie

Zelené smoothie

Výborná, výživná a zdravá snídaně