Hiit cardio č. 2 (kolo)

Nedávno jsem dávala návod na Hiit cardio ve formě běhu. Další tip jak se zničit, spálit tuky, nastartovat metabolismus, posílit fyzickou kondici je cyklo hiit na spiningovém trenažeru nebo kole, které je k dispozici.

Hiit cardio č. 2 (kolo)

Úplně stačí pro začátek závěrečných 10 minut po tréningu v posilovně nebo jen tak samostatně 15 – 20 minut ve dnech, kdy se nic jiného necvičí. Na hiitech (high intensity interval training) je super to, že netrvají moc dlouho – 15 minut úplně postačí. Takže jak na to?

Podstata hiitu na stacionárním (nebo jestli je na to příhodný terén, tak i venku) kole tkví v následujícím střídání intervalů: 8-10 sekund šlapeme maximální možnou rychlostí na lehký (individuálně přijatelný) převod, pak 30 sekund šlapeme ve volném tempu - relaxujeme. Intervaly střídáme po dobu 10 (začátečníci) – 20 minut (velmi zkušení). Já jsem zatím na 14 minutách a mám fakt dost.

 

Kateřina Adámková

Jsem výživová poradkyně a osobní trenérka. Zabývám se komplexním poradenstvím v oblasti výživy, sportu a zdravého životního stylu. Neustále sleduji aktuální dění v těchto oblastech, pravidelně si rozšiřuji vzdělání, zajímají mě nové trendy. 

Když se nevěnuji fitness, tak kromě jiného ráda maluji.

 

Osobní trenérka

Výživová poradkyně

Jablečný štrůdl z ovesných vloček

Jablečný štrůdl z ovesných vloček

Tentokrát trochu jiný tip na snídaně – vločkový štrůdl s jablky. S vločkami se dá báječně hrát a experimentovat.

Něco mezi makaronkama a makronkama (zdravěji)

Něco mezi makaronkama a makronkama (zdravěji)

Vánoční cukroví nebo jen tak na snídani s bílým jogurtem.

Domácí čokoláda

Domácí čokoláda

Výborná, bohužel si na ní lze rychle vypěstovat závislost. Dělám ji teď skoro každý den a to na různé způsoby.